lördag 25 augusti 2012

Mikkel 1 månad!

Hej, hinner inte uppdatera berättelsen eller här över huvud taget, är så mycket med Mikkel. Då han sover så ska man hinna sova själv, äta och göra allt annat som man inte kan annars. Nu är han även inne i en period då han vägrar sova utan oss. Det är och har varit super tufft, men vi alla tre börjar så smått komma in i allt. Måste bara våga mig ut bland folk nu också, en längre stund, inte bara småpromenaderna här i området. Imorgon ska vi våga oss på en långpromenad hade jag tänkt.
Jag har börjat på den tredje delen av förlossningsberättelsen, men jag får ta det successivt, lite då och då, men den kommer...

Men IDAG firar vi att vår älskade son redan fyller 1 månad! Oj vad tiden har gått fort, men ändå inte...


PUSS MITT HJÄRTA!!!

1 kommentar:

  1. De har ju perioder när de vill ha extra mycket närhet, det går över (och kommer tillbaka haha!). Jag tyckte också att det var läskig att ta längre turer i början men det går lättare och lättare tycker jag :)

    SvaraRadera