lördag 28 april 2012

Födelsedagar!!

Nu var det mer än en vecka sedan jag skrev något här. Har tänkt på det nästan varje dag, men inte haft tiden. Det har varit mycket strul med bokföringen och deklarationerna för Trollskimmer sen har det fyllt år en massa människor :)

Vi hade ett riktigt tårtkalas förra lördagen då Tomas fyllde år. Hans föräldrar, hans syster, min syster, min mamma, min pappa, Irene, farmor och syrrans hund Trulls var på besök och ville gratulera. Jag hade kvällen innan bakat en Zorro tårta till min älskling som han hade önskat sig. Sen hade jag köpt en massa godsaker, kakor och bullar. Jo vi har en hel del kvar haha..



Tomas fick biljett till Spamalot i present av svärföräldrarna, som vi ska gå på ikväll (jag köpte en till mig med). Sedan fick han en biljett till Pearl Jam av mig, en Tempurkudde av sin familj och pengar från min farmor och min mormor. Han skulle sedan in och jobba vid 14 så det blev en relativt kort men väldigt lyckad tillställning. Vi hann till och med kika på lite bilder från senaste Asien resan. Efter alla hade gått satt jag med bokföringen från ca klockan 15.30 till sent på kvällen, tror klockan var närmare 22.00 när jag gav upp.

I söndags var det Annikas tur att fylla år, Tomas syster. Vi var ut på restaurangen Grill i stan och åt middagsbuffé med deras föräldrar och hennes kille. Super häftigt inrett ställe med supergod mat! Rekommenderas! Lite kändisspotting ingick med.....någon svensk skådis som är sjukt lik Pernilla August och sen han som startat Odd Molly märket och är gift med Lena PH. En väldigt lyckad söndagskväll! Vi var hemma redan vid klockan 21, vilket var lagom då jag skulle jobba från 05.30 två dagar i rad.

Även i onsdags så hade vi ett litet födelsedagsbarn, nämligen min syster, som fyllde 27 år. Det var en hektisk dag då jag jobbade mellan 6-14.14 och sedan hem till henne på kalas och sen vidare till ett tråkigt infomöte anordnat av Skatteverket. Kom hem vid 21 tiden helt slutkörd! Syster fick iallafall en jätte fin klänning av oss och tulpaner. Hon bjöd på fika och vi fick hurra för henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar