tisdag 20 mars 2012

Fy vad jag mår dåligt idag! Aldrig slarva med frukosten och sova för lite igen!! Mår illa och har lite för tighta mammajeans på mig :( Som tur är så har jag min drog med mig överallt (vatten). Sitter nu på jobbet, började 6.00 imorse. Är det verkligen bra att börja så pass tidigt när man är gravid? Dessa jäkla skiftpass alltså.... men jag är ju den 6:e på jobbet det senaste året som blivit på smällen och alla de andra har ju klarat sig så.

Lilla älsklingen, som vi egentligen har ett namn på men som vi ej vill gå ut med då det bara är ett arbetsnamn än så länge, bökar runt som tusan på mornarna och på kvällarna. Det är helt underbart att känna, väldigt overkligt men ibland rätt så jobbigt när han håller på som värst, då jag kan må lite illa av det. Det vänder ju sig i magen liksom. Tycker även att jag börjar på att känna sparkarna när jag har handen på magen vilket är helt fantastiskt! Längtar tills att Tomas ska få känna, snacka om att han kommer bli glad! Då han fortfarande inte riktigt kan tro på att det bor någon där inne, men när han även får känna honom så ska det nog trilla ner tänker jag ;)

Häromdagen kom mina två efterlängtade t-shirts som jag beställt från USA. Nu har jag på mig den ena på jobbet som bara är sååå klockren! Självdistans is the shit!!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar