tisdag 27 mars 2012

Framtida farmor?!

Kom och tänka på en sak häromdagen....Tänk, i framtiden kanske jag kommer bli farmor!! Det är något som aldrig slagit mig, jag har alltid tänkt att jag ska få en dotter och isåfall tänkt att jag kommer att bli en framtida mormor, men har aldrig tänkt mig själv som en framtida farmor. Fantastiskt!!
Tomas skickade just en länk på vad namnet vi funderar på betyder...och han har isåfall en bestämd namnsdag....dessa tankar gör mig gråtfärdig, är så känslig...tänk att mitt lilla hjärta har en egen namnsdagsdag.....

Tänk, han kommer nog bli rätt lik sin far ändå....snyftar på (av glädje såklart)
Tomas och hans tvillingbror Björn. Men vem är vem?

2 kommentarer:

  1. Haha oj du tänker långt fram i tiden! ;) Men det är faktiskt sant, jag har nog också alltså tänkt att man en dag blir mormor. Nu vet vi ju iof att den här bebisen är en tjej, men jag hoppas på att även få en liten pojke någon gång i framtiden :)

    SvaraRadera
  2. Hihi ja det är kul att tänka på det :) Ja jag hoppas jag blir mormor i framtiden med :)

    SvaraRadera