onsdag 31 oktober 2012

Goodie!!

Ibland är det bra med en karl som jobbar på en stormarknad. Ta bara det att han kan vara hemma vid 14.00 på dagarna ibland och då och då även ledig mitt i veckan. Ikväll var han på leverantörspresentation och kom hem med massa goodiebags :) Mmmm bland annat en massa choklad. Även ett ny produkt, svart källvatten, tillsatt fulvosyra. Vattnet är alltså svart! Ska bli spännande att smaka, måste nog bara kolla upp den där syran först, låter giftigt, hehe…

31okt

Fick även en goodiebag i Solna C idag då jag gick med i deras kundklubb, en massa gratisprover och rabatter. Synd att jag redan handlat för över 250 kr sammanlagt på Panduro. Fick en rabattkupong på 50 kr, jaja, jag springer ju där titt som tätt iallafall. Har nu köpt det sista plocket till dopinbjudningarna, så nu är det pysselverkstad här hemma vill jag lova, varenda lediga sekund!

Igår var det dax för mammagrupp igen. Haha vår Bvc sköterska får knappt en syl i vädret, det är typ som att ingen lyssnar på henne, alla sitter bara och gullar med bebisarna och tittar på allt som händer. Mikkel gillar att ligga på mage när det är andra bebisar att spana in, annars är det mycket otåliga sekunder. Så imorn ska vi på babygrupp på Öppna förskolan, då ska han få träffa lite polare igen :)

Mikkel har för första gången (som vi har hört) skrattat högt flera gånger i rad när han och pappa busade till det en morgon. Helt underbart! Fick det på film till och med. Och ikväll skrattade han även ett par gånger åt mamma sin :)

IMG_1351IMG_1352IMG_1353IMG_1354

Massa brudar att spana in, både till höger och till vänster ;)

IMG_1355IMG_1356IMG_1359

Off with his head, I say! Sova sött och hålla mammas finger. Ny smurfpyjamas!

P1140105

Gos med pappa!! Första gången han skrattade högt flera gånger i rad som vi hört =)

2 kommentarer:

  1. Jasså !
    Han skrattade faktiskt högt till Irene den 9 okt och även till mig den 20:e och 27:e okt men tack för filmen den va härlig!
    Längtar efter att få krama om Mikkel snart igen!
    Moffa

    SvaraRadera
  2. Jo det var ju därför jag tydligt skrev "som vi hört". När skratta han högt till dig dessa datum? minns inte.

    SvaraRadera