måndag 16 juli 2012

7 år av Kärlek!!

Idag vid denna tid för exakt 7 år sedan var det fullt ös medvetslös på Flatenbadet, söder om Stockholm. Mitt uppe i den årliga strandfesten som våra kompisar anordnar varje år. Det var också denna dag som jag och Tomas träffat/dejtat varandra i 42 dagar och bestämmer oss för att bli "ihop" på riktigt. 
Tänk om vi vetat den dagen för 7 år sedan att vi idag skulle ha allt som vi har tillsammans, att vi skulle ha varit med om så otroligt mycket tillsammans. Tänk om jag på bilderna nedan visste att om 7 år, Sara, om 7 år så ska du närsomhelst föda denna killens barn! Helt ofattbart!! Jag tänker så ofta, man hade ju ingen aning...vad väntar då inte om 7 år igen eller om 10 eller om 25?? Tiden, livet och kärleken har outgrundliga vägar för en.

Jag älskar dig, min älskling Tomas Lidefelt!! Tänk allt vi varit med om och ska få vara med om tillsammans!! Jag ångrar inte en sekund!
<3 2005-07-16 <3




6 kommentarer:

  1. Vad härligt skriver Sara! Hoppas ni fortsätter att vara såhär lyckliga tillsammans :)

    SvaraRadera
  2. Hej Sara! Är det inte dags snart? Börjar också bli lite otålig nu. Kan inte ens föreställa mig hur ni känner. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 11 dagar kvar, det är en olidlig väntan! :) Senast 11 augusti är han här på ett eller annat sätt. :)

      Radera
  3. Och Grattis på 7-årsdagen också! =)

    SvaraRadera