tisdag 10 juli 2012

Hjärtats Önskelista


Boken mina första år av Elsa Beskow så att mamma och pappa kan fylla i allt om min första tid här i världen. Finns på Åhlens!


Babygym - gärna något med mycket färg och lekdetaljer som fångar min uppmärksamhet, helst inget med tummen, laban eller ugglor. Gärna så mjuk och gosig som möjlig med skydd på kanterna så jag inte kan rulla iväg.

Stort barnlexikon/bok - Så att pappa och mamma kan läsa sig till allt om hur de på bästa sätt tar hand om mig och även när jag blir sjuk.

Leksaker - som jag kan titta på, bita i och dreggla på :) 

Babysitter - som jag kan gunga i så att pappa och mamma får fria händer ibland.


Babybjörn - skön att sitta i har jag hört från mina babykompisar när mamma och pappa går omkring.

 
Då jag fått så mycket kläder av en massa snälla människor så behöver jag inte så mycket sådant, men mjuka dreggelhaklappar, strumpor och mysiga filtar går alltid åt.


 Massa gos och kram från mammas och pappas älsklingshjärta!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar