torsdag 27 september 2012

2 månaderskontroll

Mikkel var SUPER duktig idag hos farbror doktorn!! Inte en enda tår, han till och med skrattade och kissade på honom hehe....
Allt var bra med vår lilla gosse och det var så himla skönt att höra!! Dock tyckte jag att det gick för snabbt, jag hade velat sitta ner och prata och känna att vi kunde få ventilera med allt. Nej snabbt skulle det tydligen gå, det var andra bebisar som väntade, som på ett rullande band eller vad? Nä det tycker jag var mycket dåligt! Några frågor hann jag få ur mig iaf. Viktigast var väl iallafall att allt var som det skulle med vår älskling och att han utvecklas åt rätt håll!

Imorse eller ja tidig morgon, närmare bestämt klockan 5 (matade kl 4) skreks det i sängkammaren igen så pass att jag fick gå upp och lägga honom på skötbordet, vilket i sin tur som vanligt resulterade i skrattsalvor och stora leenden.
Han vill bara komma upp, morgonpigg kille det där. Inte så bra. Men efter ett tag så kunde vi somna om tillsammans i stora sängen. Han sover ju i vaggan nu vilket är underbart, eller ja fram till ca klockan 5 då...

Idag har vi även vart på öppna förskolan för första gången med mammagruppen, dock kom vi försent då klantmamma åkte fel och sen kom det inga bussar. Men mycket kul man kan hitta på där, dit kommer vi nog gå ofta =) Mötte sen upp Tomas i Solna C för att klippa oss. Han började medan jag ammade och sen var det min tur =) Det var typ 2 år sedan sist ;) Jo förresten så är jag numera brunett, efter 7 ½ år som redhead!! Det ni! :) Ska försöka att successivt få fram mitt blonda hår igen, tonar nu bara så att det har en chans att växa ut under.

 Kastanjebrunt, hade velat ha det något ljusare men men. Ovant som sjutton är det!
Detta var i och för sig 99, men ändå hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar